Tiedote: Elidolle edistykselliset tasokoneet suurkuvatuotantoon

TIEDOTE, julkaisuvapaa 15.12.2016:

ELIDO OSTI ISOT TASOKONEET SUURKUVATUOTANTOON

Keravalainen Elido Oy on ostanut hyvinkääläiseltä T-Print Graphics Oy:ltä isot tasokoneet: Arizona 550XT -tasotulostimen ja Summa F1612 -tasoleikkurin. Uudet koneet sijoittuvat Länsimainokseen, joka on Elido Oy:n mainostuotantoyksikkö Espoon Juvanmalmilla.

Koneiden muuttoa on valmisteltu huolella ja ne ovat tuotantokunnossa viimeistään jouluviikolla. “Isojen tasokoneiden hankinta laajentaa mahdollisuuksiamme palvella asiakkaitamme laajemmin, nopeammin ja yksilöllisemmin. Nämä tasokoneet ovat markkinoiden edelläkävijöitä, ja niiden tulostus- ja leikkausjälki huippuluokkaa”,  kertoo Elido Oy:n toimitusjohtaja Margit Lindholm.

“Keskitymme jatkossa vahvaan osaamisalueeseemme – kirjapainopalveluihin ja sen kehittämiseen, joten halusimme siirtää suurkuvatuotannon osaaviin käsiin. Tulemme tekemään tiivistä yhteistyötä Elidon kanssa, joten asiakkaamme saavat edelleen samat tehokkaat ratkaisut kauttamme”, vahvistaa T-Print Graphicsin toimitusjohtaja Tommi Kiuru.

Elidon kokemus Suomen huippubrändien mainossuunnitteluista ja toteutuksista tuo kustannustehokkaat ratkaisut kaikkien ulottuville. Elidon palvelut kattavat kaiken mainonnan – suunnittelusta toteutukseen ja tuotannosta aina asennukseen asti.

Arizona ja Summa – monipuolisesti kaikille materiaaleille

Arizona-tasotulostimella voidaan tulostaa suoraan materiaalien pintaan. Tämä täyden tuotantonopeuden tasotulostin tuottaa palkitun tulostuslaadun. Kuvat ovat huipputarkkoja, värisiirtymät pehmeitä ja värit yhdenmukaisia läheltä katsottaviksi tarkoitetuissa kylteissä ja Pop Up -materiaaleissa. Sen erittäin suurikokoisella pöytätasolla voidaan keskeytyksettä tulostaa jättikokoisia tulosteita erilaisille jäykille materiaaleille, levyille tai esineille, esimerkiksi kenno- ja kapalevyille, pakkausmateriaaleille, alumiinikomposiitille ja vinyylille sekä kankaille, vanerille ja lasille. Sillä voidaan tulostaa myös epäsäännöllisille pinnoille – vaikkapa valokuva suoraan oven pintaan.

Summa-leikkurilla voidaan kaivertaa sekä tehdä tarkkaa muotoonleikkausta monista materiaaleista, mikä mahdollistaa luovat, yksilölliset ratkaisut mainontaan, messuille, esillepanoon, pakkauksiin – pienissäkin tuotantoerissä.

Elido Oy:n toimitusjohtaja Margit Lindholm ja T-Print Graphics Oy:n Tommi Kiuru kättelevät

Lisätietoja:
Elido Oy, Margit Lindholm, toimitusjohtaja